Monday, July 20, 2009

Carnival at my school (day 2)

2nd day carnival 19.07.09

yeahh hari ni best skit :),mula2 macam ni taw.that morning i think i don't want came to the carnival because tak ada member =.=".then bila da pkul 12 tghari tu rasa nak pg pulak so siap2 la nak pegi carnival tu,sampai skola since dalam pukul 12.30 macam tu then terjumpa uja so lypak la dgn dye.hurmm masa mula2 jumpa uja tu,dia cerita yg bofie dia maki dia at PUBLIC,oh my goshh i can't believe it yang bofie dye sanggup nak malu kan GIRLFRIEND sendiri dekat depan public,even nak maki pown pegi la tempat lain jangan la dekat depan PUBLIC.don't you think that you do something stupid dekat orang ramai ?yang uja ni ape lagi always story ape yg terjadi,always the same topic,boring ye =.=".but demi kawan aku dgr ape dye nak story and bagi dye nasihat,hope dye dengar la nasihat aku tu.then since dalam pukul 2 tu kiteorg pg tgk concert nasyid :),bole dikate kan semua budak skola lua HANDSOME kot,terutama dari skola gombak setia ni wushh i fall in love with him haha,aku ingat dia tu abang aqila(member classmate),rupa ye x kot,enta x tye dia agy ahaha.concert tu abis dlm pkul 5 lbih macam tu,then bila nk blik mr Q tegur,oh my goshh macam x percaya yang dia tegur aku haha,tapi x kesa la aku nak move on kot

2 comments:

  1. wah, gatal!, ei! wa da x update profile gua suda lama..

    ReplyDelete
  2. haha alang2 da nmpk tu cuci la mata kan ahaha..

    ReplyDelete