Saturday, July 4, 2009

Gone Too Soon..


micheal jackson or mickael bin abdullah,go to ramatullah 25.06.09.Sedih gila owhh,macam tak percaya yang dia da pergi,bg aku dia pergi terlalu awal tapi nak buat mcm mane Allah lebih syg kan dye dan aku harap dia dapat di kebumikan cepat.Sebab family dye tu rse2 ye gila kot tnam org yang da meninggal lmbt2,kesian dia yang kat ats tuh.Actually sebelom ni aku tak pernah pown pikir pasal dia da meninggal baru la aku sebok2 nk dengar lagu2 dia,kumpul berita pasal dia,mcm firdaus kata "bila da xda baru nk sebok2".Serious duh aku sedih thp karma even dia xda kene mengena dgn aku pown aku tataw knp aku sedih.Yang ini fistime aku sedih sbb org yg aku x knl.Kehilangan dia bukan aku seorang je yang rasa tapi seluruh dunia,tmbh2 lagi org yg sayang kat micheal gila bab*.Aku berharap sangat2 aku dpat jumpa dia di alam lain nanti.Aku hanya mampu memberikan al-fatihah kepada micheal.Dan harap2 dosa2 dia diampun kan,semoga roh dia di cucuri rahmat..

No comments:

Post a Comment