Monday, August 10, 2009

Lepas Rindu

Oh yeahh hari yang di tunggu2 ;D.Hari ni last test so aku agk happy la hee ~.actually aku bukan happy pasal tu je,happy pasal dpt jpe raz hari ni !yay !haha tyme tgh amik exam tu x abis2 tegok jam skang da kol bpe lalala ~smpai pukul 1.05 p.m then loceng pown bunyi KRING !(walau pown loceng da rosak buat la bunyi sendiri haha).lepas da bunyi loceng tu aku terus turun and pergi jumpa firdaus,bashir,anis and hanie.kinda weird sebab diorang ikot c[x,ikut kan ikutkan hati aku memang x suka sebab selalu firdaus and bashir je yang follow kiteorang.but x kesah la i'm happy with everyone(i guess).Then cerita pown bermula..masa keluar sekolah je bus da ada kat depan skola,kiteorang semua tercari2 mane anak razif ni kan,and sebab kan dia kite orang semua tertinggal bus(sial la ko raz c[x)then aku bukak hp 3 skali msg dari raz,bodo pye budak.lalala~ jumpa raz dekat2 dengan kawasan skola.da jpe tu terus borak2 sambil tunggu bus yang mungkin 20 tahun akan tibe.lpas da tunggu bus lama sgt kan kiteorang pown amik kepusan naek cab je(Damn duh ) kite orang naik 2 cab sbb xmuat naik 1 cab je coz yang ikut ye ramai.bla2 smpai jj,pastu kumpul then trus pg mcd.itu je keje kite orang bila da sampai sana borak2 tu je(agak boring la)pastu firdaus kate "ko asal buat mke ?"then raz lak kate"bukan setiap kali kua ke dia akan buat muke"wtf duh aku buat muka ape ?serious sedar duh haha.then dalam pukul 4 mcm tu kiteorang balik sebab da lewat petang kan

1 comment:

  1. oh!!!!!!!!!!!!!
    kutuk aq ek!, 0something not gonna be the same foever kan?, so relax je if something about somebody or'something' just lil bit change.
    ana nk susu is ...
    first clue omas
    seconds clue is bibir

    ReplyDelete