Friday, June 5, 2009

Yuna - Dan Sebenarnya


oh bulan jangan melayan
diriku lagi pabila
air mata membasahi pipi
dan lagu-lagu di radio
seolah-olah memerli aku
pabila kau bersama yang lain
adakah perasaan benci ini
sebenarnya
cinta
yang masih bersemadi untuk mu
dan sebenarnya ku
mengaharapkan di sebalik
senyuman mu itu
kau juga merindui aku
ku enggan berpura ku bahagia
ku enggan melihat kau bersama si dia
ohh ku akui cemburu
mula menular dalam diri
pabila kau bersama yang lain
adakah perasaan benci ini
sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untuk mu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku
pabila kau merenung
matanya ku rebah jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu
pergi seperti ku bernafas
dalam air



actually lagu ni is about my love story yang sampai sekarang tak habis -habis lagi.Hurmm if aku dengar lagu ini aku confirm akan menangis or sakit hati,tak tahu kenapa.Even aku bagi lagu ni dekat orang yang aku sayang sangat-sangat pon aku rasa dia tak mungkin faham perasaan aku terhadap dia.Because dia tak pernah kesah pasal aku dan keadaan aku,yang ada hanya janji palsu.Tapi aku tak tahu lah kenapa aku masih mengharap kan Mr.Q sedang kan dia selalu buat aku sakit hati dan kecewa dengan sikap dia.Ramai kawan aku kata "lupakn dia.Aku ada juga ambil pesanan kawan aku itu tetapi itu hanya sementara lepas tu aku still mengharap lagi.tapi hanya satu yang aku ingin dia tahu bahawa aku sayang dia sampai bila-bila insyaallah .dan hanya dia yang boleh memiliki hati aku.

No comments:

Post a Comment